Selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille. Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello.

yle uutiset selkosuomi

Näillä sivuilla kerrotaan Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta. Täällä kerrotaan, miten kirkko toimii ja mitä kirkko opettaa Jumalasta ja Jeesuksesta.

Selkosuomeksi / Eläkkeet / Mitä eläkettä voit saada? Voit saada vanhuuseläkettä sekä työeläkkeenä että kansaneläkkeenä. Työeläkkeen maksaa työeläkelaitos. Kansaneläkkeen maksaa Kela. Kelan vanhuuseläkkeen ikäraja on 65 vuotta. Työeläkkeen ikäraja riippuu siitä, minä vuonna olet syntynyt.

Tervetuloa uudistuneeseen palveluun! Kirkkovuosikalenterista löydät kirkkovuoden päivät ja niiden raamatuntekstit. Palvelua kehitetään edelleen.

Selkosivuilla on tietoa ja ajankohtaisia asioita selkosuomeksi. Hae Hae. Selkokielistä tietoa koronaviruksesta. Selkokeskuksen sivuilla on tietoa koronaviruksesta. Klikkaa tästä, niin pääset Selkokeskuksen sivuille. Selko.fi ei ole ajan tasalla. Selko.fi-sivu ei ole enää ajan tasalla.

Ajankohtaista koronaviruksen vaikutuksista selkosuomeksi. Koronavirus vaikuttaa Kelan tukiin ja palveluihin. Koronavirus voi vaikuttaa siihen, kuinka nopeasti Kela käsittelee hakemuksesi.

Yle Uutiset selkosuomeksi: Uutisluokan päivä 2019 Mohamad Nanai, Mahamoud Ali Husein ja Ibrahim Nanai haastattelevat opetusneuvos Katri Kuukkaa.

Suomen suosituin TV-opas tarjoaa yli 100 kanavan tv-ohjelmien tiedot. Valitse etusivulle omat suosikkikanavasi ja korosta lempiohjelmasi helposti kartalla.

Näillä sivuilla kerrotaan Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta. Täällä kerrotaan, miten kirkko toimii ja mitä kirkko opettaa Jumalasta ja Jeesuksesta.

Suomen historia selkosuomeksi, verkkotehtävät. Milloin ensimmäiset ihmiset tulivat Suomeen? Millaista oli elämä 1800-luvun Tampereella? Kuka oli Suomen ensimmäinen presidentti? Testaa tietosi Suomen historiasta! Verkkotehtävissä on neljä osiota. Ne ovat samannimisiä kuin

Rikos ja rikoksen tutkinta. Näillä sivuilla kerrotaan, miten teet rikosilmoituksen poliisille. Jokaisella on oikeus ilmoittaa rikoksesta poliisille.

Europosters Kuolema Paratiisisaarella Kesäjännäri: Kuolema paratiisisaarella. (Presumed Dead in Paradise/USA 2014). Jännityselokuva kovia kokeneesta, kohta 18 vuotta täyttävästä Madisonista, Kuolema paratiisisaarella.

Teksti selkosuomeksi • Pertti Rajala Ulkoasu ja kuvankäsittely Valokuvat • Teemu Junkkaala / gstj.fi •Aarne Ormio. Sisällysluettelo Johdanto 6 1. Ihminen kirkossa 8 1.1 Luotu 8 1.2 Pelastettu 9 1.3 Yhteyteen kutsuttu 10 2. Saavutettavuus kirkossa 12 2.1 Saavutettavuus 12 2.1.1.

Paistetut Vihreät Tomaatit vihreät tomaatit Televisio ja elokuvat. Liity ilmaiseksi. Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien

yle selkouutiset

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa joka päivä kello 21.12.

uutiset yle

Yle Uutiset selkosuomeksi. Ylen selkokieliset uutiset tarjoavat päivittäisuutisia henkilöille, joille tavallinen uutisointi ei avaudu. Uutisaiheet antavat katsojille, kuuntelijoille ja lukijoille valmiuksia osallistua keskusteluun esimerkiksi omalla työpaikalla.

Ylex Jälkkä YleX Jälki-istunto: Arttu Viskari: Sen kerran kun voitin Rytmibarometrin sain teineiltä huonoa palautetta. 3 min pe 18.12.2015. Poistettu jonosta. add.

Jumalanpalvelus ja kirkkovuosi-osiossa on Raamatun tekstejä selkosuomeksi. Lasten Keskus on tehnyt selkokielisen Raamatun. Sen voi tilata verkkokaupasta. Raamattu selkeällä englannin kielellä / Bible in Simple English: Bible in Basic English; Easy English Bible; Raamattu selkeällä ruotsin kielellä / Bibeln på lättläst svenska. Levande.

Selkokieli on kielen muoto, joka on mukautettu sisällöltään, sanastoltaan ja rakenteeltaan yleiskieltä luettavammaksi ja ymmärrettävämmäksi. Selkokieli on suunnattu ihmisille, joiden on syystä tai toisesta vaikea lukea tai ymmärtää yleiskieltä. Selkokieli voi olla kirjoitettua tai puhuttua. Selkokielellä julkaistaan Suomessa kaunokirjallisuutta ja tietokirjallisuutta niin.

Jumalanpalvelus ja kirkkovuosi-osiossa on Raamatun tekstejä selkosuomeksi. Lasten Keskus on tehnyt selkokielisen Raamatun. Sen voi tilata verkkokaupasta. Raamattu selkeällä englannin kielellä / Bible in Simple English: Bible in Basic English; Easy English Bible; Raamattu selkeällä ruotsin kielellä / Bibeln på lättläst svenska. Levande.

Näillä sivuilla kerrotaan Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta. Täällä kerrotaan, miten kirkko toimii ja mitä kirkko opettaa Jumalasta ja Jeesuksesta.

Tervetuloa Länteen Andrej Translation of ‘Tervetuloa länteen Andrej’ by Vilperin Perikunta from Finnish to English – Tervetuloa länteen Andrej (Down Under), a song

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille. Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 16.40 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.05.